info@wefinder.ir
081-32541701

قوانین و شرایط

رضایت و لذت از خرید، سرلوحه تعامل با مشتریان در فروشگاه وی‌فایندر (WeFinder) بوده و این مجموعه همواره می‌کوشد تا سفارش‌ها به بهترین نحو ممکن به دست خریداران محترم برسد. مطالعه دقیق موارد زیر جهت استفاده درست و بهینه از خدمات و کالاهای این فروشگاه ما را دررسیدن به این هدف یاری می‌کند.

ورود کاربران به وب‌سایت فروشگاه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین فروشگاه وی‌فایندر است. توجه داشته باشید که ثبت هرگونه سفارش و یا تراکنش مالی در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین این فروشگاه از سوی کاربر می‌باشد.

 قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه ‌های فروشگاه وی‌فایندر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتی‌که هر زمان در قوانین مندرج، رویه ‌ها و شرایط فروش این فروشگاه تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود و شما توافق می ‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام نماید.

ثبت اطلاعات مشتریان
مشتری موظف است در هنگام ثبت‌نام و یا ثبت سفارش، مشخصات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن تماس، آدرس و کد پستی کامل خود را با کیبورد فارسی به‌دقت وارد نماید. همچنین ایمیل و شماره تماس ثبت شده می‌بایست معتبر باشد تا بتوان در مواقع لزوم با مشتری تماس گرفت. بدیهی است درصورتی‌که اطلاعات مندرج در حساب کاربری مشتری صحیح نباشد، ‌مسئولیت هرگونه ناهماهنگی در روند ارسال سفارش، شامل (و نه محدود به) تأخیر، گم‌شدن و یا برگشت سفارش بر عهده مشتری بوده و هرگونه به ضرر و زیان احتمالی، متوجه کاربر خواهد بود.

ارتباطات الکترونیکی
با توجه به اینکه فروشگاه وی‌فایندر، یک فروشگاه آنلاین می‌باشد، هنگامی‌که شما از خدمات آن استفاده می ‌کنید و یا سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می ‌کنید و یا به فروشگاه ایمیل می ‌زنید، این ارتباطات به‌صورت الکترونیکی انجام می ‌شود. شما موافقت می‌ کنید که فروشگاه به‌صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تائید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

قیمت‌ها و موجودی کالاها
کلیه قیمت‌های مندرج در سایت به‌روز و صحیح می‌باشد، برای سفارش عمده یک کالا بهتر است قبل از سفارش با بخش فروش به‌صورت تلفنی هماهنگ نمایید.
همچنین در صورت تغییر قیمت‌ها، سفارش‌هایی که قبل از تغییر قیمت ثبت و پرداخت ‌شده‌اند مشمول قیمت‌های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.

نحوه ثبت سفارش
ارسال سریع و دقیق سفارش‌ها منوط به ثبت و تکمیل سفارش در وب‌سایت فروشگاه می‌باشد. ازاین‌رو ثبت سفارش تلفنی خارج از حیطه اختیارات فروشگاه خواهد بود. شایان‌ذکر است به سفارش‌های ثبت‌شده بدون تکمیل مراحل پرداخت و رسیدن به وضعیت «پرداخت تائید شده» رسیدگی نمی‌گردد.

نحوه ارسال سفارش و هزینه‌های مربوطه
سفارش‌ها در شرایط عادی حداکثر طی یک روز کاری پس از تکمیل سفارش پردازش می‌گردند. این زمان در شرایط خاص و ایام پیک کاری، احتمال افزایش به دو یا سه روز کاری را خواهد داشت و در صورت تأخیر بیشتر از طریق ارتباطات الکترونیک به اطلاع مشتری خواهد رسید. زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به محل سکونت و آدرس مشتری دارد. سفارش‌های ثبت‌شده از طریق پست ارسال می‌گردد و هزینه بسته‌بندی و ارسال سفارش‌ها رایگان می‌باشد.
با توجه به اینکه تمام مرسولات بیمه می‌شوند، تمام مسئولیت‌ها و آسیب‌های احتمالی در حین حمل بر عهده شرکت حمل کالا بوده و هرگونه پیگیری بر عهده خریدار بوده و فروشگاه تنها بر اساس تعهد معنوی، در حد توان در این مسیر مشتریان را یاری خواهد کرد.
به همراه تمامی سفارش‌ها یک نسخه برگ خرید مهردار ارسال می‌گردد که در بردارنده اطلاعات خریدار مطابق آنچه در قسمت مربوطه حساب کاربری تکمیل نموده است، خواهد بود. فایل الکترونیکی (فاقد مهر) برگ خرید سفارش‌ها، از قسمت «سفارش‌ها» در برگه «حساب کاربری من» قابل دانلود است.

 روش‌های پرداخت
پرداخت مبلغ سفارش به صورت پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب مقدور می‌باشد.

پیگیری سفارش‌ها
وضعیت سفارش‌های ثبت‌شده، در قسمت «سفارش‌ها» در برگه «حساب کاربری من» قابل روئیت است.
در صورت نیاز به هماهنگی در حین آماده‌سازی سفارش، با شماره تماس اعلام‌شده از سوی مشتری تماس حاصل می‌گردد. در صورت بروز مشکلی در روند آماده ‌سازی سفارش که به نظر کارشناسان فروش امکان ارسال بسته را صلب نماید و امکان تماس با مشتری نیز فراهم نگردد، سفارش به وضعیت «معطله» درآمده و مراتب به‌وسیله سایر ارتباطات الکترونیک به مشتری اعلام‌شده و تا تماس مشتری با فروشگاه، سفارش در این وضعیت باقی خواهد ماند.

روش‌های ارسال سفارش
ارسال کلیه سفارش‌ها از دفتر مرکزی فروشگاه در همدان انجام می‌پذیرد. سفارش‌های ثبت‌شده از طریق پست پیشتاز برای مشتری ارسال می ‌شود. زمان حمل اعلامی شرکت پست در این روش ۱ تا ۳ روز است که برای مراکز استان ۱ تا ۲ روز، ‌شهرستان‌های بزرگ ۲ تا ۳ روز و شهرهای کوچک و روستاها ۳ روز می‌باشد. هرگونه تأخیر در این زمان‌بندی بر عهده شرکت پست بوده و خارج از مسئولیت فروشگاه می‌باشد. مرسولات ارسالی با پست از «سامانه رهگیری مرسولات پستی» قابل رهگیری می باشند.
نکته مهم:
تمامی بسته‌های ارسالی به‌صورت کاملاً استاندارد و بر اساس ضوابط تعریف‌شده برای بسته‌بندی تحویل پست شده و در زمان ارسال بیمه می‌شوند. اما این بیمه تنها شامل عدم تحویل به گیرنده، به‌واسطه مفقودی، ‌آتش‌سوزی و … بوده و در صورت کوتاهی و حمل نامناسب شرکت‌های فوق، ‌هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

گارانتی و خدمات پس از فروش:
مهلت بررسی و تطبیق کالاهای دریافتی با اقلام موجود در برگ خرید ۴۸ ساعت می‌باشد. در صورت وجود هرگونه مغایرت، می‌توان در مهلت تعیین ‌شده با دفتر مرکزی تماس حاصل نمود تا در اسرع وقت رسیدگی‌های لازم به عمل آید. بدیهی است بعد از زمان تعیین شده، این فروشگاه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
کلیه ردیاب‌های WeFinder دارای ۱۲ ماه گارانتی تعویض و ۲۴ ماه گارانتی تعمیر پس از تاریخ نصب می‌ باشند. به منظور استفاده از ضمانت‌ نامه، باید نصب دستگاه‌ ها توسط نمایندگان مجاز WeFinder انجام شود.
مواردی که مشمول ضمانت‌ نامه نمی‌ باشد:
۱- عدم وجود اصل ضمانت نامه یا مخدوش بودن، عدم درج تاریخ نصب یا عدم درج مهر و امضای نمایندگی مجاز
۲- نصب، تعمیر یا دستکاری دستگاه توسط افراد غیرمجاز
۳- صدمات ناشی از ضربه، مایعات و نوسانات شدید تغذیه
۴- باتری و لوازم جانبی
هزینه ارسال کالا به دفتر مرکزی بر عهده فرستنده بوده و بسته‌ها می‌بایست از طریق پست ارسال گردند. در صورت تائید مشکل، کالای تعویض یا تعمیر شده با هزینه شرکت ارسال می‌گردد. در مواردی که کالا دارای مشکل نبوده و کاربر قادر به استفاده درست از دستگاه نیست، هزینه ارسال مجدد از کاربر دریافت و سپس کالا برگشت داده می‌شود.
تعویض یا مرجوع نمودن دستگاه بعد از خرید میسر نبوده و فقط درصورتی‌که دستگاه دارای مشکل بوده و به تایید واحد فنی رسیده باشد و طبق بندهای ذکرشده مشمول گارانتی گردد، امکان تعویض وجود خواهد داشت.

برگشت خوردن سفارش:
درصورتی‌که بسته پس از ارسال به مبدأ برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می‌شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (نام، آدرس، تلفن یا کد پستی) باشد، خریدار موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد خواهد بود. امکان تغییر روش ارسال در این حالت وجود خواهد داشت.

سیاست قیمت‌گذاری:
قیمت‌های درج‌شده در سایت بر اساس تک‌فروشی می‌باشد. بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای سفارش‌ها عمده بررسی می‌شود و برای خرده‌فروشی تخفیفی اعمال نمی‌گردد. جهت دریافت تخفیف در خریدهای عمده، می‌توانید پس از تکمیل سفارش، قبل از پرداخت با دفتر فروش مرکزی تماس حاصل فرمایید تا پس از بررسی سفارش، تخفیف لازم اعمال گردد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه:
خریدار متعهد می‌گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از کالاهای فروشگاه استفاده نماید. مسئولیت هرگونه استفاده غیرقانونی از اقلام ارائه ‌شده در وب ‌ سایت فروشگاه متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص، خریدار می‌بایست شخصاً نسبت به دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح اقدام نماید.

تغییر شرایط و قوانین:
حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می‌باشد. بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وب‌سایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

قوه قهریه:
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل‌اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه (مانند و نه محدود به: سیل، زلزله، آشوب و …) فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.