خرید جی پی اس ماشین

آخرین اخبار

آخرین مقالات

محصولات

امروزه افراد جهت حفظ امنیت خود و خودرویشان از دستگاه ردیاب خودرو که می‌تواند موقعیت مکانی را شناسایی کند، استفاده می‌کنند. کاربرد اصلی ردیاب خودرو زمان سرقت خودرو بوده که دارای مدل‌های مختلف و توانایی‌های متفاوتی هم می‌باشد. قیمت ردیاب خودرو با توجه به قابلیت‌هایی که عرضه می‌کند و پیشرفته بودن آن، متغیر است. از قابلیت ویژه ردیاب خودرو امکان شنود بوده که در برخی ردیاب‌های خاص یافت می‌شود. هنگامی که قصد خرید وسیله یا کالایی را دارید قطعاً اطلاعات خود را بالا می‌برید تا بتوانید بهترین نوع آن را خریداری کنید همین مسئله برای خرید ردیاب خودرو صدق می‌کند.

میزان دقت جی‌پی‌اس، میزان برد ردیاب، قابلیت خاموش کردن خودرو، میزان شارژ باتری دستگاه و شنود جزو امکانات ردیاب خودرو عالی و با کیفیت است. با نصب میکروفون داخل ماشین و نصب آن به ردیاب به راحتی می‌توانید صدای داخل ماشین را به صورت واضح بشنوید. چه تصادفات وحشتناکی که به دلیل خواب آلودگی رخ داده است از این رو ردیاب شنود‌دار خودرو این امکان را می‌دهد که هر چند ساعت یک بار صدای راننده و شاگرد را بشنوید و مطمئن شوید که آن ها خواب نیستند.

دستگاه ردیاب شنود‌دار چیست؟

کار دستگاه‌های شنود برای گوش دادن پنهانی به مکالمه‌ها می‌باشد ولی همیشه هدف استفاده از آن برای جاسوسی یا شنیدن پنهانی این مکالمات نمی‌باشد. در بیش تر اوقات جهت افزایش امنیت یا هشدار در مواقع خطر از آن استفاده می‌شود. دستگاه‌های ردیاب شنود‌دار هم از جمله این دستگاه‌ها می‌باشند. با کمک گرفتن از ردیاب شنود‌دار می‌توانید امنیت سرنشین‌ها و خودرو را تامین کرده و در صورت به سرقت رفتن خودرو با گوش کردن مکالمات سارقان بتوانید خودروی خود را بازپس گیرید. پس نتیجه می‌گیریم که ردیاب شنود داد یا دیگر دستگاه‌های شنود که پنهان برای این کار در جایی تعبیه می‌شوند تفاوت اساسی دارند.

استفاده از ردیاب شنود دار قانونی است؟

طبق آماری که در سال ۱۳۹۵ اعلام شد بالغ بر ۸۰ تا ۸۵ هزار خودرو به سرقت رفته بود از این رو به صراحت مدیر کل پیشگیری وضعی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، استفاده از ردیاب برای خودرو نه تنها که غیر قانونی نیست بلکه امری توصیه شده توسط مراجع قضایی برای کاهش سرقت خودرو است.

شنود و استراق سم در کشور ما ممنوع و غیر مجاز است، اما این قانون دارای تبصره است. در صورتی که شنود و استراق سمع به جان، مال و حیثیت دیگران آسیب برساند این کار غیر مجاز محسوب می‌شود اما در صورتی که از ردیاب شنودار تنها برای حفاظت از جان و مال خود استفاده می‌کنید، هیچ منع قانونی ندارد. به عبارت دیگر، در صورتی که ردیاب شنوددار هیچ ضرری به افراد دیگر جامعه نرساند، هیچ گونه پیگرد قانونی ندارد.

کار دستگاه شنود ردیاب چیست؟

دستگاه ردیاب شنود‌دار وسیله‌ای می‌باشد که هم برای موقعیت یابی مکانی و هم امکان ضبط صدا با میکروفون را دارد. داشتن میکروفون تاثیری در عملکرد دستگاه ندارد و می‌تواند صدای افراد را با کیفیت بالایی ضبط و به گیرنده برساند. امکان جلوگیری از تصادفات جاده‌ای با ضبط صدا وجود دارد.

  • بیش از ۳۰ درصد تصادفات جاده‌ای بر اثر خواب آلودگی رخ می‌دهد. یک لحظه غفلت و چرت زدن در خودرو ممکن است باعث مرگ راننده و دیگر سرنشینان خودرو شود، از این رو به کار بردن دستگاهی که به نوع یک هشدار دهنده باشد تا راننده به خواب فرو نرود خیلی مفید است.
  • خودروهای حمل سوخت، محموله‌ها یا بارهایی که رانندگان باید طی مسافت طولانی به مقصد برسانند نیاز به هوشیاری کامل دارد، کنترل راننده و بررسی وضعیت آن با نصب میکروفون و دوربین مداربسته داخل خودرو امکان‌پذیر است.
  • شما با نصب جی پی اس خودرو و میکروفون دوربین مداربسته متصل به راننده عملاً می‌توانید از راه دور رانندگان را کنترل کنید. مشاهده میزان سرعت، حرکات و توقفات خودرو با ردیاب امکان‌پذیر است  با نصب میکروفون عملاً می‌توانیم صدای راننده را بشنوید حتی با برقراری تماس توسط ردیاب امکان صحبت کردن با راننده وجود دارد.

امکانات دستگاه ردیاب خودرو مجهز به شنود

  • جلوگیری از خوابیدن رانندگان با شنود داخل کابین و هشدارهای صاحبان خودروها
  • جلوگیری از به کار بردن راه‌های خلاف چون جاسازی مواد مخدر داخل خودرو
  • کنترل کامل رانندگان استخدام شده توسط شما
  • قابلیت کنترل همسرتان هنگام قرارهای مشکوک
  • قابلیت کنترل رانندگان و جلوگیری از آزار و اذیت مسافران توسط راننده خودرو
  • ردیابی لحظه‌ای با ردیاب شنود‌دار، تنها لازم است وارد اپلیکیشن ردیاب خودروی خود شوید و در هر لحظه بررسی کنید که خودروتان در کدام جاده در حال حرکت است. با استفاده از این ویژگی در صورت تحویل خودرو خود به دیگری یا بروز سرقت به راحتی می‌توانید موقعیت مکانی خود را ردیابی کنید.
  • خاموش کردن خودرو از راه دور، با این قابلیت به راحتی از فاصله دور می‌توانید دستور خاموش شدن بدهید و اگر خودرو متوقف باشد برق آن قطع می‌شود و در صورتی که در حال حرکت باشد به محض ایستادن، ادامه حرکت برای آن غیر ممکن می‌شود.
  • ارسال هشدارهای کاربردی در مواقع اضطراری، در مواقعی که ردیاب تشخیص دهد اتفاق غیر طبیعی افتاده است، به سرعت به شما پیامک هشدار ارسال می‌کند و شما را مطلع می‌کند. این وقایع عبارتند از: حمل با جرثقیل، روشن شدن خودرو، وارد شدن ضربه به خودرو، خروج از محدوده جغرافیایی تعیین شده، خروج از محدوده سرعت مجاز تعریف شده، باز شدن درب‌ها و …..

نحوه کار کردن ردیاب مجهز به دستگاه شنود

برای شنود داخل خودرو حتماً باید هنگام خرید ردیاب خودرو، میکروفون را خریداری کنید. با نصب میکروفون در قسمتی از ماشین و وصل کردن میکروفون به دستگاه ردیاب به راحتی می‌توانید از قابلیت شنود بهره‌مند شوید.

مراحل شنود داخل ماشین توسط شما

  • خرید دستگاه ردیاب و میکروفون
  • نصب ردیاب و میکروفون توسط نصاب ردیاب خودرو
  • فعال کردن سیم کارت و گذاشتن آن داخل دستگاه ردیاب خودرو
  • تعریف کردن شماره مالک برای ردیاب خودرو
  • تماس با شماره داخل خودرو و شنود داخل کابین

محل نصب جی پی اس شنود‌دار کجاست؟

یکی از نگرانی‌های افراد از جهت محل نصب ردیاب شنود دار است. محلی که به خوبی صدا شنیده شود و در دیدرس افراد دیگر نباشد. مکان‌های متعددی برای نصب ردیاب خودروی همراه با شنود وجود دارد. این محل‌ها عبارتند از:

  • در بالای شیشه جلو یا داخل داشبورد
  • زیر فرمان خودرو
  • در بالای ستونی که فرمان را نگه می‌دارد
  • در یکی از دریچه‌های داشبورد خودرو
  • پشت آینه دید عقب
  • بر کنسول مرکزی بین صندلی‌ها
  • به دور از بلندگوهای خودرو

پس از نصب ردیاب، حتماً آن را تست و بررسی کنید تا مطمئن شوید به خوبی عمل می‌کند و صدای داخل خودرو را به راحتی می‌توانید بشنوید. علاوه بر این نگرانی بسیاری از کامیونداران، به خصوص افرادی که خودرو سنگین خود را به دست راننده می‌سپارند، امنیت و نظارت بر موقعیت جغرافیایی کامیون خود است. جی پی اس برای خودرو سنگین، بهترین گزینه برای رفع این نگرانی است.

تفاوت ردیاب شنود‌دار با دستگاه شنود چیست؟

دستگاه شنود به جز شنیدن صدای داخل خودرو هیچ امکانات دیگری به شما نمی‌دهد اما جی پی اس خودرو با قابلیت شنود، علاوه بر شنود صدای داخل خودرو امکانات دیگری از جمله ردیابی آنلاین تعیین موقعیت مکانی دقیق خودرو هم به شما می‌دهد.

آیا ردیاب شنودار بخریم؟

ردیاب شنودار از پیشرفته‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار است که امنیت خودروی شما را بیش از پیش تامین می‌کند. این ردیاب علاوه بر تمامی مزیت‌های یک ردیاب خودروی معمولی دارای مزیت شنود هم هست که خیال شما را از امنیت خودرو خود راحت می‌کند و باعث می‌شود در هر زمان و مکان احساس حضور در خودروی خود را تجربه کنید. این ردیاب خودرو یا ردیاب موتورسیکلت در صورت بروز سرقت به شما کمک می‌کند تا صدای سارق یا سارقین را شنود کنید و در اختیار پلیس قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *