خرید ردیاب آهن ربایی از سایت وی فایندر

آخرین اخبار

آخرین مقالات

محصولات

ردیاب آهنربایی یا مغناطیسی دستگاهی است که به شما در حفاظت از خودرو یا محموله‌های گران قیمت در برابر سرقت و حوادث کمک می‌کند. این مدل دستگاه ردیاب در ابعاد مختلف در بازار موجود بوده و به محض اتصال به خودرو و یا سطوح فلزی می‌تواند لوکیشن دقیق خودرو را از طریق جی پی اس ارسال کند. خلاف مدل‌های دیگر ردیاب که دارای سیم کشی بوده و نیاز به مراجعه به نصاب حرفه‌ای برای نصب و استفاده دارند، این مدل فاقد سیم کشی و برای فعالیت به باتری خود که از طریق یک کابل شارژ با اتصال به برق شهری شارژ می‌گردد ، وابسته است.

بیش تر ردیاب‌های موجود در بازار دستگاه‌هایی هستند که باید بر روی وسایل نقلیه مانند خودرو، قایق، دوچرخه، موتور و …. نصب کردند. برای نصب این ردیاب‌ها، افراد باید علاوه بر پرداخت هزینه به نصاب، زمانی را نیز به این کار اختصاص دهند. ردیاب آهنربایی یکی از انواع ردیاب‌های خودرو می‌باشد که دیگر این مشکلات را ندارد.

ردیاب آهنربایی قابلیت وصل شدن به اجسام فلزی به خصوص انواع خودروها را دارد و مکان دقیق وسیله مورد نظر را روی گوشی و کامپیوتر به صورت پیامکی و نقشه به شما نشان می‌دهد. جی پی اس ردیاب آهنربایی دارای مگنت بسیار قوی می‌باشد. ردیاب آهنربایی با استفاده از قطعه آهنربایی که به آن متصل شده است، بدون نیاز به سیم کشی و یا دسترسی به درون خودرو، به یک قسمت فلزی از بدنه خودرو چسبیده و پس از آن اقدام به ارسال اطلاعات موقعیتی خودرو در بازه‌های مختلف زمانی می‌نماید.

خرید ردیاب موتورسیکلت در تهران

ردیاب خودرو آهنربایی در دسته‌بندی ردیاب خودرو، در قسمت ردیاب‌های بیرونی قرار گرفته و برای نصب آن نیاز به تغییر در سیم کشی اتومبیل و یا دسترسی به داخل اتومبیل نمی‌باشد. ردیاب آهنربایی یکی از دستگاه‌های ردیاب ماشین است که بسیار کارآمد می‌باشد و مهم‌تر آن که بر خلاف دیگر مدل‌های انواع ردیاب خودرو نیازی به نصب ندارند و کاملاً به صورت پرتابل ‌باشد و حتی خود شما می‌توانید آن را هر جایی از ماشین بچسبانید. ردیاب آهنربایی به دلیل وجود آهنربای قوی به شما این اطمینان را می‌دهد که احتمال افتادن دستگاه ردیاب در دست‌اندازها و چاله‌های جاده در حد صفر می‌باشد. این دستگاه همانند دیگر انواع ردیاب‌های خودرو قابلیت ردیابی آنلاین خودرو را از طریق ورود به سامانه یا نرم‌افزار دارد و شما می‌توانید به راحتی با گوشی، تبلت و کامپیوتر، ماشین خود را ردیابی کنید.

ردیاب آهنربایی دارای اشکال و ابعاد متنوعی می‌باشد و به محض اتصال با خودرو می‌تواند لوکیشن خودرو را از طریق جی‌پی‌اس ارسال کند. ردیاب آهنربایی یک باتری در داخل خود دارد که با شارژ کردن آن می‌توانید به مدت معین، آن را زیر ماشین و هر جایی از ماشین بچسبانید. دستگاه ردیاب پس از اتمام شارژ باتری با فرستادن یک آلارم مبنی بر تمام شدن شارژ باتری از طریق ایمیل و پیامک به شما هشدار می‌دهد تا باتری را دوباره شارژ کنید.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب‌های خودرو دستگاه‌های کوچکی هستند که با استفاده از سیستم موقعیت‌یابی جهانی (GPS) یا فناوری فرکانس بسیار بالا (VHF) ، موقعیت خودرو را ردیابی می‌کنند.

انواع ردیاب خودرو

انواع ردیاب خودرو بر اساس نحوه نصب انواع مختلفی تقسیم می‌شوند:

  • ردیاب خودرو سیمی، ایمن هوشمند
  • ردیاب خودروی بی‌سیم (ردیاب آهنربایی ماشین) بدون نیاز به نصب
  • ردیاب فندکی خودرو، ساده اما کاربردی
  • ردیاب دیاگی ماشین (ردیاب OBD)، هوشمند و کارآمد

ردیاب خودرو سیمی، ایمن و هوشمند

ردیاب خودرو سیمی یکی از پرطرفدارترین و ایمن‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار ایران است. همان طور که اسم این ردیاب نشان می‌دهد، با کمک سیم و با اتصال به سیستم برق خودرو کار می‌کند. ردیاب سیمی قدرت بالا و دقت زیادی دارد و به دلیل این که نیازی به شارژ شدن باتری ندارد، همیشه خیالتان از بابت موقعیت مکانی خودرویتان راحت و آسوده است. البته بعضی از مدل‌های ردیاب سیمی خودرو یک باتری داخلی هم دارند تا در صورتی که از سیستم الکتریکی خودرو جدا شدند، باتری بتواند ردیاب را به سیستم جی پی اس متصل نگه دارد.

این ردیاب به دلیل نداشتن پورت OBD (عیب یاب خودرو) گزینه مناسب برای ماشین‌های قدیمی و کامیون‌های دیزلی است. ردیاب سیمی با استفاده از سیم کارت، موقعیت مکانی خودرو را به صاحب آن اعلام می‌کند. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که ردیاب خودرو سیمی باید توسط نصاب به سیستم برق خودرو متصل شود و در جایی مخفی نصب شود تا از دید سارقین پنهان باشد.

  • ردیاب خودروی بی‌سیم (آهنربایی)

در مورد این ردیاب در مبحث ردیاب آهنربایی به صورت گسترده توضیح داده شده است.

  • ردیاب فندکی خودرو، ساده اما کاربردی

یکی دیگر از انواع ردیاب جی پی اس خودرو که در زمان جستجو و خرید ردیاب ماشین با آن مواجه می‌شوید، ردیاب فندکی است. این نوع ردیاب از نظر ظاهری، شبیه به شارژر فندکی خودرو است و در کنار ردیابی دقیق موقعیت مکانی ماشین، می‌تواند تلفن همراه دیگر دستگاه‌های شما را شارژ کند. نحوه نصب و همچنین عملکرد ردیاب فندکی بسیار آسان است. کافی است سیم کارت را داخل ردیاب جی پی اس قرار دهید و سپس آن را به پورت فندکی ماشین متصل کنید تا ردیاب شروع به کار کند. این ردیاب به محض جدا شدن از فندکی، هشداری به صاحب خودرو ارسال می‌کند.

  • ردیاب دیاگی ماشین (ردیاب OBD)، هوشمند و کارآمد

یکی از انواع ردیاب خودرو با قیمت مناسب، ردیاب دیاگی است که قیمت نسبتاً ارزانی دارد و در عین حال کاربردی است. ردیاب دیاگی روی سوکت دیاگ برق خودرو نصب می‌شود و دقت بالایی در موقعیت یابی دارد. ردیاب دیاگی نصب ساده دارد  بدون سیم کشی نصب آن انجام می‌شود. این نوع ردیاب را روی تمام خودروهای آنژکتوری که ورودی OBD (پورت اتصال دستگاه دیاگ) دارند، به راحتی می‌توان نصب کرد.

ردیاب آهنربایی

یکی دیگر از انواع ردیاب خودرو و یا ردیاب موتورسیکلت در ایران ردیاب آهنربایی است که به عنوان ردیاب مگنتی هم شناخته می‌شود. ردیاب بی سیم به ردیاب‌هایی گفته می‌شود که برای نصب نیاز به سیم کشی ندارند و به کمک باتری، کار موقعیت یابی خودرو را انجام می‌دهند. عمر باتری این ردیاب‌ها بستگی به کیفیت ردیاب دارد ؛ اگر این ردیاب را از یک برند معتبر با کیفیت بالا خریداری کنید، بعد از ۴ الی ۵ سال نیاز به تعویض باتری خواهید داشت. این ردیاب نیز مانند ردیاب سیمی برای کار کردن، نیاز به سیم کارت دارد.

نصب دستگاه ردیاب بی‌سیم ماشین آسان است و نیاز به نصاب ندارد. تنها نکته‌ای که باید برای این نوع ردیاب جی‌پی‌اس در نظر داشته باشید این است که آن را به طور مرتب شارژ کنید تا در زمان بروز حادثه یا زمان‌های اضطراری، با خاموش شدن دستگاه، موقعیت مکانی خودتان را از دست ندهید.

اپلیکیشن ردیاب موتورسیکلت برای اندروید

ویژگی‌های ردیاب آهنربایی:

  • بدنه‌ای محکم در برابر آب، گرما، سرما، لرزش، تکان و انواع شرایط نامساعد جوی
  • دارای باتری پرقدرت و با کارکرد طولانی
  • ارسال پیامک هشدار به ردیاب
  • دارای آهنربای قوی و قدرتمند
  • دارای آنتن دهی داخلی
  • دریافت هشدار در زمان جدا شدن از خودرو
  • قابلیت اتصال با لپ‌تاپ، تبلت، موبایل و همچنین نرم‌افزارهای اندرویدی و ios
  • دارای حافظه داخلی و ذخیره اطلاعات مسیرهای طی شده
  • امکان تعریف محدوده جغرافیایی و دریافت هشدار در صورت خروج از آن
  • دارای وزن سبک و قابلیت نصب آسان
  • دارای آنتن داخلی جهت افزایش دقت در ردیابی
  • قدرت آهنربایی بالا که اجازه تکان خوردن یا آسیب را نخواهد داد
  • قابل نصب بر روی انواع خودروهای شخصی، کانتینرهای حمل و نقل، ماشین‌های سنگین، موتور سیکلت و ماشین‌های نظامی و ….
  • خاصیت ضد آب بودن
  • خاصیت ضد ضربه بودن
  • داشتن دکمه کمک
  • قابلیت ضبط صدا
  • قابلیت اتصال شبکه‌های مخابراتی و شبکه‌های مکان‌یابی متنوع

کاربرد ردیاب آهنربایی

ردیاب آهنربایی که به آن ردیاب مغناطیسی می‌گویند دارای کاربردهای متنوعی می‌باشد:

برای ردیابی کودکان و افراد سالمند: این وسیله را می‌توان در کوله، کیف و لباس افراد در سینه مختلف قرار داد و از راه دور مراقب امنیت و سلامت آن‌ها بود.استفاده برای دوچرخه و موتور سیکلت: از آن جایی که ردیاب‌های آهنربایی نیازی به اتصال سیمی به برق ندارند، مناسب وسایل چون دوچرخه و موتور سیکلت بوده و به راحتی روی آن ها نصب می‌شود.

استفاده در موارد امنیتی: این دستگاه توسط آهنربا به تمام قسمت‌های فلزی خودروها نصب و بدون اطلاع راننده می‌توان از آن استفاده کرد. این ویژگی بیش تر از خودروهای تحت تعقیب و امنیتی، ردیابی چمدان از بار و شرکت‌های حمل و نقل کاربرد دارد. استفاده برای چمدان، گاوصندوق: بسیاری از افراد برای ردیابی و جلوگیری از خطر سرقت از این ردیاب‌ها در گاوصندوق، جعبه جواهرات و چمدان‌های باری و مسافرتی استفاده می‌کنند.

خرید ردیاب آهنربایی

برای خرید انواع ردیاب در قدم اول باید کاربرد، بودجه مالی و هدف را در نظر گرفت. سپس بررسی جوانب مختلف پرداخت. علاوه بر در نظر داشتن ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، مزایا و معایب، داشتن برگه ضمانت معتبر در زمینه خرید جی‌پی‌اس بسیار حائز اهمیت است. بنابراین برای خرید یک ردیاب مناسب آهنربایی به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده و مدل مد نظر را با در نظر گرفتن مدت تضمین تهیه نمایید و اما سؤالاتی که برای خرید باید حتماً در نظر داشته باشیم:

۱. کدام ردیاب آهنربایی بیش تر ماندگاری شارژ را دارد؟

۲. کوچک‌ترین ردیاب آهنربایی کدام مدل است؟

۳. ماندگاری شارژ ردیاب کوچک آهنربایی مدل جی تی ۵۰ چقدر است؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *