ردیاب خودرو یا دزدگیر

آخرین اخبار

آخرین مقالات

محصولات

ردیاب خودرو یا دزدگیر: از ابتدا که خودروها وارد بازار شدند ابزارهای امنیتی مختلفی برای آن‌ها ارائه شد که با پیشرفت تکنولوژی روز به روز این ابزار امنیتی نیز پیشرفت کرد و سطح امنیت را نیز افزایش داد اما در این بین نیز سارقین بیکار ننشستند و راه‌های مختلفی برای سرقت خودرو کشف کردند که تقریبا میشه گفت هیچ ابزاری دیگر مانع سرقت نبود. اما با ورود ردیاب خودرو کار سارقین بشده سخت و گاها سرقت را غیرممکن میکند.

البته که دزدگیرهای خودرو نیز تا حدودی می‌تواند امنیت خودرو را تامین کنند اما این امر در مواقعی عملا بی معنی است.

ردیاب خودرو یا دزدگیر

ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو

ردیاب خودرو و دزدگیر خودرو هر دو وظایف مهمی را برعهده دارند اما از نظر امنیتی و کارآمدی، استفاده از یک ردیاب خودرو می‌تواند بهتر باشد. ردیاب‌های خودرو امکانات متعددی از جمله پیگیری آنلاین خودرو ، اعلام موقعیت، قطع و وصل برق خودرو و اطلاع‌رسانی در صورت حرکت غیرمجاز را فراهم می‌کنند.
در عوض، دزدگیرهای خودرو تنها محدود به اعلام صداهای تنبیه برای وقوع سرقت هستند.

دزدگیرها سیستم امنیتی هستند که از ساده ترین آن‌ها تا پیشرفته ترین آن عملکرد یکسانی دارد و تنها با ایجاد صدای بلند است که باعث می‌شود سارق دست از سرقت بکشد.بنابراین، استفاده از ردیاب خودرو می‌تواند امنیت و اطمینان بیشتری را برای شما فراهم کند.

فیلم مقایسه دزدگیر خودرو و ردیاب خودرو

امکانات ردیاب خودرو را می‌توانيد ببینید:

1. ردیابی لحظه‌ای : نمایش موقعیت دقیق خودرو در زمان واقعی.

2. گزارش‌گیری: ارائه گزارش‌ از عملکرد خودرو از جمله مسافت طی شده، سرعت و زمان‌های توقف و حرکت.

3. قفل‌کردن از راه دور: توانایی قفل کردن خودرو از راه دور در صورت سرقت یا استفاده نامناسب.

4. هشدارها: در صورت ورود یا خروج خودرو از محدوده مشخص شده یا سرعت بالای تعیین شده.

5. مدیریت سوخت: اطلاعات مربوط به مصرف سوخت و عملکرد موتور را ارائه می‌دهد.

ردیاب میتواند به صورت انلاین موقعیت ماشین و مسیر های پیموده شده توسط ماشین شما را بر روی نقشه به شما نشان دهد، امکان باز و بسته کردن درب ها و خاموش کردن ماشینتان از راه دور را در اختیار شما می‌گذارد، ضربه های وارد شده به ماشین شما را تشخیص می دهد و با اعلام هشدار شما را مطلع می کند

و همچنین بکسل کردن و جابه جایی ماشین شما را تشخیص میدهد، و مهمتر از همه شنیدن صداهای داخل کابین ماشینتان را در اختیار شما می گذارد .
در کل ، ردیاب ابزاری قابل استفاده است که به شما امکان مدیریت و نظارت بر خودروتان را از راه دور می‌دهدو هیچ محدودیت فاصله مکانی ندارد، ردیاب‌ها می‌توانند تمام مسیرهای پیموده شده همراه با مکان‌های توقف را به شما نمایش می‌دهد.

دزدگیر خودرو یا ردیاب
دزدگیر خودرو:

دزدگیر وسیله ای است که برای جلوگیری از سرقت خودرو روی ماشین نصب می‌شود، دزدگیر خودرو یک سیستم امنیتی است که بوق و نورهای قوی را به هنگام تلاش برای دزدیده شدن خودرو فعال می‌کند. برخی از دزدگیرها همچنین قفل‌های اضافی برای درب‌ها یا قطع برق موتور را فعال می‌کنند تا از دزدیده شدن جلوگیری کنند.

اما با بررسی‌هایی که از آمار سرقت خودروهایی که مجهز به دزدگیرها بوده‌اند می‌توان به ناکارآمد بودن دزدگیرها پی برد.

امکانات دزدگیر خودرو:

1. داشتن ریموت فیزیکی
2. امکان باز و بسته کردن درب ها با ریموت
3. تشخيص ضربه خوردن به خودرو و اعلام هشدار از طریق آژیر

کلام آخر

در آخر شایان به ذکر است که بطور کلی با توجه به بیانات بالا ردیاب خودرو نسبت به دزدگیر خودرو امنیت بهتری را برای خودروی شما ارائه می‌دهد همچنین اگر به فکر خرید وسیله امنیتی برای ماشین خود هستید و ردیاب انتخاب شما است می‌توانید با شماره های موجود در سایت وی‌فایندر تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند تا یک خرید خوب را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *