نصب ردیاب ماشین

آخرین اخبار

آخرین مقالات

محصولات

ضرورت نصب ردیاب برای ناوگان‌های حمل و نقل 

میزان دقت ردیاب

نصب ردیاب برای ناوگان‌های حمل و نقل مهم است؟

باید گفت بله نصب ردیاب یکی از کارهای مهم برای تمام ناوگان هست. ناوگان‌های حمل و نقل به کمک ردیاب می‌توانند نظارت بهتری به عملکرد وسیله نقلیه و رفتار راننده را داشته باشند.

گاها مشکلاتی که در ناوگان‌های حمل و نقل پیش می‌آید عدم تحویل به موقع و سریع مرسوله یا خدمات به مشتریان می‌باشد که با نصب ردیاب می‌توانند این مشکلات را تا حد زیادی کاهش دهند.

در ادامه به شرح چند دلیل مهم ضرورت نصب ردیاب برای ناوگان‌های حمل و نقل پرداختم پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

1- اطلاع دقیق از موقعیت جغرافیایی خودروها:

سیستم‌های ردیابی خودرو گزارشات دقیق از موقعیت زمانی و مکانی خودروها را در اختیار مدیران ناوگان می‌گذارد که با این امکان حتی اگر راننده‌ها در خارج از ساعات کاری از وسیله نقلیه استفاده کنند مدیران ناوگان به وسیله دستگاه ردیاب متوجه این موضوع می‌شوند.

با استفاده از ردیاب در صورت ضرورت می‌توانند از اطلاعات دیگر مانند مسافت‌های طی شده و زمان دقیق توقف وسیله‌های نقلیه خود را مشاهده کنند و در مدیریت زمان عملکرد بهتری را داشته باشند.

و همچنین با اطلاع دقیق از وضعیت خودروها و زمان حرکت و مدت زمان مسیرهای پیموه شده، صاحبان ناوگان‌های حمل و نقل می‌توانند برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای خودروها انجام دهند تا زمان تحویل کالا و خدمات را بهبود بهینه کنند و زمان دقیق تری برای تحویل کالا یا خدمات را به مشتریان خود دهند.

ردیاب برای ناوگان حمل و نقل

2- افزایش امنیت:

نصب ردیاب برای ناوگان‌ های حمل و نقل  باعث افزایش امنیت آنها می‌شود. در صورتی که راننده با سرعت بیش از حد مجاز تعریف شده رانندگی کند فورا متوجه این موضوع می‌شوند و می‌توانند از رخ دادن تصادف‌های شدید و خسارت‌های سنگین و همچنین به خطر افتادن جان راننده جلوگیری کنند. 

و در صورت وقوع حادثه با دانستن موقعیت دقیق می‌توانند به مراکز امداد اطلاع رسانی کنند. همچنین در صورت سرقت رفتن وسیله نقلیه می‌توانند به پلیس اطلاع دهند و موقعیت دقیق خودرو را به آنها اعلام کنند. 

3- صرفه جویی در هزینه سوخت:

با استفاده از GPS و نرم‌افزارهای مدیریت ناوگان، می‌توانند بهبودی در مصرف سوخت داشته باشند. و مصرف سوخت دقیق هر خودرو را در مسیرهای مختلف مشاهده و برنامه ریزی بهتری را برای کاهش مصرف سوخت داشته باشند.

4- جدول زمانی و سوابق به طور خودکار: 

سیستم‌های ردیابی خودرو، برگه‌های زمانی 100% دقیق راننده را در زمان واقعی با جزئیات  تمام مکان‌های پیموده شده و جاده‌های مورد استفاده ایجاد می‌کنند. این به طور کامل جایگزین سوابق دستی می شود که همیشه با خطا همراه هستند و بار کاری را افزایش می دهند. 

 استفاده از سیستم ردیابی می‌تواند به ثبت دقیق ورود و خروج خودرهای ناوگان هم کمک بسیار زیادی کند که خطا در این روش تقریبا نزدیک به صفر است.

5- و گزینه اخر گزارش کلی از عملکرد رانندگان: 

مدیران ناوگان‌های حمل و نقل می‌توانند با استفاده از این تکنولوژی گزارش کلی از عملکرد رانندگان را در بازده‌های زمانی مختلف، داشته باشند و در صورت نیاز به برنامه‌ریزی دقیق‌تری بپردازند.

با استفاده از این روش رانندگان عملکرد بهتری را در اجرای وظایف خود به اجرا می‌گذارند.

6- صرفه جویی در هزینه حق بیمه: 

بیمه ناوگان‌ها هزینه بسیار هنگفت و قابل توجهی است که در صورت داشتن سابقه این ادعا می‌تواند بسیار بالا باشد.

با این حال خیلی از شرکت‌های بیمه به ناوگان‌هایی که از سیستم ردیابی استفاده کنند، تخفیف می‌دهند. برخی از شرکت‌های بیمه نیز به عنوان تخفیف ردیاب‌هایی با هزینه کمتر را به مشتریان خود معرفی می‌کند.

با به کارگیری ردیاب برای ناوگان بسیاری از خطرات که می‌تواند برای بیمه هزینه سنگینی داشته باشد، این خطرات احتمالی کاهش پیدا می‌کند. 

7- مشاهده همزمان تمامی خودروها:

در صورت نصب ردیاب بر روی تمامی وسایل نقلیه ناوگان، مدیران این سازمان‌ها امکان این را دارند که همه وسایل نقلیه خود را بصورت همزمان بر روی نقشه بصورت آنلاین مشاهده و رصد کنند.

مانند شهرداری استان همدان که ما برای آنها روی تمام خودروهای صنعتی و حمل و نقل هایشان ردیاب نصب کردیم. و بسیاری از ناوگان‌های دیگر… که در صفحه اصلی سایت وی‌فایندر قسمت سازمان‌ها می‌توانید مشاهده کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *