مدیر منابع انسانی

طبق اعلام روابط عمومی شرکت وی‌فایندر، مدیرعامل این شرکت جناب آقای محمدسعید محمدی را به عنوان مدیر منابع انسانی این شرکت منصوب کرد.

مدیر منابع انسانی

جناب مهندس محمد سعید محمدی به عنوان مدیر منابع انسانی و توسعه سازمانی شرکت پردازش برتر غرب با نام تجاری وی‌فایندر منصوب شدند.

مهندس محمدی اهداف بلند مدتی برای شرکت بیان کردند که جهت رفاه حال کارمندان و پرسنل شرکت است و تا کنون بسیار موفق بودند.

شرکت پردازش برتر غرب با نام تجاری ویفایندر در راستای تحقق حفظ کرامت انسانی و افزایش بازده پرسنل محترم شرکت جز شرکت های پیشرو می باشد.
همواره دیدگاه هیئت مدیره نسبت به پرسنل بعنوان سرمایه های انسانی شرکت که بالاترین دارایی ما می باشد.
در همین راستا برنامه هایی همچون:
جیره غیره نقدی
هدایای مناسبتی
صندوق رفاه کارگری
وام
بسته های حمایتی
رفاهیات ورزشی
و….
در برنامه کاری خود داشته است.
مدیر منابع انسانی شرکت بعنوان بالاترین رکن پرسنلی همواره تلاش دارد که با جلسات منظم پرسنلی به صورت گروهی و انفرادی بازخورد مناسبی از تیم کاری گرفته و بازخورد مناسبی جهت بهبود روند کاری به پرسنل داده شود.
مهمترین برنامه های انجام شده که جز پایه های پیشرفت گروهی است، طبقه‌بندی مشاغل، چارتبندی کاری، سیستم نظام پیشنهادات و سیستم ارزیابی عملکرد را اجرایی کرده است.
همواره در چنین بستری نظام شایسته سالاری حکمفرما می باشد و پرسنل بر اساس قاعده و ارزیابی منظم بررسی و جایگاه شغلی و مالی تنظیم میگردد.
دیدگاه مدیران ارشد به خصوص مدیر پرسنل، همواره بر پایه رشد و تعالی انسانی و فنی می باشد و بزرگترین ارزش در شرکت فرهنگ سازمانی درست و دوری از جنسیت زدگی می باشد.
امید هست بر پایه تلاش های تمامی پرسنل و سیستم منطقی علاوه حال خوب پرسنل، بازده نفرات در بیشترین سطح باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *