ردیاب خودرو
ردیاب خودرو
خرید ردیاب ماهواره‌ای برای انواع خودروهای سواری، سنگین و موتورسیکلت

انواع ردیاب خودرو با بهترین قیمت

ردیاب خودرو و موتورسیکلت یا همان ردیاب جی پی اس خودرو و موتورسیکلت، دستگاه‌های کوچکی هستند که با استفاده از یستم موقعیت‌یابی جهانی (جی پی اس) موقعیت خودرو و موتورسیکلت را ردیابی می‌کنند. ردیاب‌های خودرو و موتورسیکلت بسته به ویژگی‌هایشان از نظر اندازه و قیمت متفاوت هستند. برخی از ردیاب‌ها با باتری داخلی خود کار می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به سیم کشی خودرو و موتورسیکلت متصل می‌شوند.

دستگاه ردیاب خودرو و موتورسیکلت، دستگاهی است که در انواع خودروها و موتورسیکلت های ایرانی و خارجی نصب می‌شود و موقعیت مکانی خودرو و موتورسیکلت را به تلفن همراه مالک وسیله نقلیه رسال می‌کند و یا در صورت سرقت وسیله نقلیه اخطار سرقت خودرو و موتورسیکلت را بلافاصله به تلفن همراه مالک ارسال می‌کند و از سرقت وسیله نقلیه جلوگیری می‌کند، به این شکل که اطلاعات موقعیت جغرافیایی لحظه‌ای خودرو و موتورسیکلت به نرم‌افزار (اپلیکیشن) ردیاب یا کامپیوتر مالک ارسال می‌شود و محل دقیق خودرو و یا موتورسیکلت به صاحب خودرو و یا موتورسیکلت را اطلاع می‌دهد.

این سیستم شامل شبکه‌ای از ماهواره‌هایی است که به دور زمین می‌چرخند و اصطلاحاً به آن GPS که مخفف Global positioning system  است، گفته می‌شود. این ماهواره‌ها در سال ۱۹۶۰ برای اولین بار توسط کشور آمریکا به جهت کاربردهای نظامی پرتاب شد. با این که در سال‌های بعد توسط کشورهای مختلف سامانه‌های پیشرفته‌ای در فضا ایجاد شد؛ اما جی پی اس همچنان موقعیت خودرو را تثبیت شده می‌دید.

یک ردیاب جی پی اس می‌تواند توسط کنترل کنندگان آن را برای تعیین محل قرار گرفتن خودرو و موتورسیکلت و گزارش وضعیت ترافیک استفاده شود. همان‌طور که گفته شد این شبکه متشکل از ماهواره‌هایی است که با شبکه جهانی ناوبری ماهواره‌ای یا جی پی اس ارتباط می‌گیرند تا اطلاعاتی در مورد مکان فعلی، جهت، زمان و سرعت خودرو و موتورسیکلت مورد نظر ارائه دهد.

امروز افراد بیشتری از این فناوری برای به دست آوردن اطلاعات و همچنین حفظ ایمنی خودروها و موتورسیکلت‌های خود استفاده می‌کنند. سیگنال‌های ورودی توسط گیرنده‌های جی پی اس، ردیابی شده و زمان و سرعت حرکت آن‌ها محاسبه می‌شود. جالب است بدانید برای ردیابی جی پی اس همیشه نیازی به استفاده از اینترنت نیست و فقط باید سیستم به مکان نما مجهز باشد.

 

آمار و ارقام 

12688+مشتریان
75نمایندگی ها
٢٧سازمان ها
4تعداد محصولات

دانلود اپلیکیشن وی‌فایندر

اپلیکیشن اندروید
اپلیکیشن نسخه ای او اس وی فایندر
ردیاب خودرو

چرا ردیاب WeFinder

قابلیت و کیفیت بالا

90

تولید داخل کشور توسط شرکت دانش بنیان

٩٧%

2 سال گارانتی بدون قید و شرط

٨٦%

پشتیبانی 24 ساعته

٨٦%

خرید و نصب آسان

٨٦%

دارای نمایندگی نصب و پشتیبانی در سراسر کشور

٨٦%

 سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از محصولات ما استفاده می‌کنند